Första dagen på lovet

Idag är det första dagen på lovet kan man säga. Är ju ledig varje fredag så!
Sov hos älskling såklart, han kom hem vid nio eller så så jag låg på soffan och halv sov medans massa program gick Men det var mysigt, jag älskar att vara där hemma! Kollade bland  annat på SOS västkusten, tycker sådana program är jätte bra verkligen. Spännande! 
Sen idag så drog min älskade vid sju(?) helt alldeles för tidigt, jag var fortfarande i koma!!! 
Drömde en mindre kul dröm som var underbar att vakna upp från. Så idag fram till tre så låg jag framför tvn och bara låg, åt en hamburgare också. 
Har hoppat med kaninerna hos Emma, eller ja Hugo och Blå. Blå sög idag, han kanske är en sån där hemma champion. Hugo är alltid en ängel, hoppar allt och det ser knappt ut som om han tar i. Sen testade jag hoppa med Agent som var min förut, han var jätte duktig! Och han är så mysig. 
Nu ligger jag i sängen hemma och funderar på att sova. Ska tävla imorn så sover hemma + att älskling är i Enköping. Hoppas han kommer hem imorn. 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!