Kaninburstäd

Idag blev det till att städa burarna åt alla kaninerna. 
Det är något jag brukar jag göra en gång i veckan då det är ungefär så
ofta som det behövs. Såklart är det mer ibland och mindre ibland men brukar försöka
hålla det till en gång i veckan!
Bytte även burar till kaninerna då jag har tänkt att göra det ett bra tag nu!
Har bara inte fått det att fungera med kaniner. Det är det att jag vill inte ha 
Putte i en bur som är längst ned ute då han tvär drar när man öppnar buren
och sedan vill jag ha Blå högst upp och han kan bara sitta i trefackaren då han måste
sitta i en så stor bur eftersom att han är en rex. Hunter ska sitta ute osv!
Men tillslut fick jag till det!
Såhär ser det ut:
Trefackaren
1. Blå
2. Hunter + ungar
3. Claire
Tvåfackaren
1. Charly
2. Hugo
Inneburarna
1. TOM
2. Nicos
3. Putte
Putte bor längst ned ändå men kan inte hoppa ut i denna bur!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!