Avkastad av Kazoo

Efter tandläkaren, som vandaliserade min mun, åkte jag och Ida till stallet för att rida.
Vi mockade skit snabbt, typ 30 min max, och var jätte varma. Fixade såklart även vatten! 
Lina fixar ju alltid fodret. Jag skulle rida kazoo så det blev sadel medans Ida red barbacka på Trollis. 
Red på rundbanan och Mazarin sprang efter som en dåre och var allmänt jobbig så tillslut hängde Kazoo
på och när jag då sa till honom tvärvände han och jag fortsatte rakt framåt! Men han var snäll och stod kvar. 
Sen var han snäll och duktigt! 
Vi missade bussen hem..som vi alltid gör alltid när vi åker buss! 
På fredag ska vi rida ut, då ska jag rida Trollis!!
Söta Trollet!
'
Troll!
Kazoo ser lagom road ut!
Så söt!
Trollet försöker ge Kazoo en puss

Postat av djurfotografen

SV: Tack :) Ja jag gör designer för 300kr :)

Datum: 2010-12-17 | Tid: 17:55:18
Blogg: http://djurfotografen.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!