Emma & Freyfaxi

 
Imorn ska jag äntligen få träffa Emma! Det ska bli så otroligt roligt. 
Emma och jag har känt varandra sen urminnestider, typ. Våra mammor jobbade tillsammans när vi var väldigt små och på den vägen är det. Vi har fött upp kaniner tillsammans och ridit tillsammans och gjort massa skoj. Nu har det gått något år sedan vi faktiskt umgicks vilket är tråkigt för jag tycker verkligen om Emma.
 
Emma har en islandshäst som heter Freyfaxi, hon började rida Freyan för något år sedan som medryttare. Jag kommer ihåg hur glad hon var när hon skulle åka och provrida. Och ja idag har hon ägt honom i två år och kommit helt otroligt långt! Freyan är en av dom islandshästarna jag tycker är otroligt roliga att rida och känns välriden! Nu är han skadad men ska ut och fota ändå! 
 
Så imorn efter Fio så blir det ut till Emma och freyan och fota. Så kul! 
Emma ska även börja rida en islandshäst som heter Seifur någon gång i veckan också och det roliga med det är att den hästen står i stallet mitt emot Fio. Dvs 3 min mellan stallen så vi kommer kunna rida tillsammans och fota varandra ofta. Hur kul som helst!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!