God jul!

God jul på er alla där ute. Hoppas alla haft en underbar jul, det har jag. Mer än underbar. 
Blev brutalt väckt imorse vid halv tio, jag har tänkt gå upp elva då jag la mig så sent, av min 7-åriga lillebror. 
Han kom in med mina paket och tvingade mig öppna. Så det var bara att stiga upp. 
Fick jätte fina kläder av mamma!
Gav kaninerna godis och vatten sen drog jag och mamma till jockes lägenhet och hämtade vårat nintendo wii. 
Sen har dagen rullat på, jag har gjort mat och gått ut med kaniner. Alla rymde typ hela tiden. Dryga var dom. 
Julklapps utdelningen var bra, Elias delar alltid ut ingen annan orkar men det är mysigt. 
Jag fick massa fint, ska försöka skriva upp allt.
Sigma 70-300mm objektiv
Kameraväska
Termos 
En grej man har när man kokar ägg
Högtalar system
Rosa långkalsongen eller underställ eller vad det nu är (aaaas sköna)
Jätte fina strumpor eller om man säger sockor
Ridtumvantar
Badbomb
Biopressentkort
Av Ida fick jag även Halsband, örhängen & ansiktsmasker. 
Kan inte vara mer nöjd. 
Nu sitter jag och redigerar lite bilder på Charly som jag tog idag! Han är så fin.
Lego fick 1kg hamburgerkött som han svalde på två sekunder.
Han får inget godis, ben eller leksaker då han ändå inte rör dom.
Min hund tycker inte om hundgodis. Så han får satsar saker.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!