Hunter

Sist men inte minst har vi Hunter. Hunter bor hos Emma i natt för att paras med Jaap. 
Jag är inte säker på om jag vill ha kull nu men men, hon får ju inte bli för gammal heller. 
Hunter fäller även nu, så in i helvete, så det är lagom kul att bära runt på henne.
Men hon är fin hon ändå. Mamma har även påstått att Hunter är hennes kanin, jag hade tydligen inget att säga til om.

Postat av Kaninfamiljen

Hunter är en av de allra finaste kaniner jag någonsin, så läcker teckning och färg! <3 Hur ser pappan till kullen ut?



Jag har ju mina jättebarn, men i framtiden skulle jag inte tacka nej till en liten Hunter-kopia. Eller kanske en jättestor Hunter-kopia förresten... Hi hi!

Datum: 2010-12-27 | Tid: 13:34:57
Blogg: http://kaninfamiljen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!