Jag är inte jag utan dig

Jag känner mig tom och skit. Jag glömde mobilen i bilen och får det inte förrän imorn.
Skjut mig, min mobil <3
Idag har Putte blivit biten av Hugo i näsan. Det var mycket blod ett tag och sen tvärslutade det. 
Så han nos är inte vad den borde vara, när jag sen var hos Emma för att hämta transportlåda som Blå
ska åka i imorn så klippte jag Blå i klon lite för långt in så det började blöda. Stackars djur. 
Mycket blod har spillts idag hos Kvickskaniner.
Ja då är man officiellt medryttare på Kazoo (stavning?) och Trollet med Ida. Jag är så glad att jag spricker eller något sådant. Vi ska väl dit första gången på fredag tror jag. Jag har ju inte mobilen såå... 

Älskling sitter och hackar mitt Nintendo wii, ibland typ hoppar han av lycka för att det går bra. Sen i nästa sekund blir han sur och säger massa saker för att det går dåligt haha. Han är söt, och min!
Idag (eller igår, beror på hur man ser saken) så var det ett år sen vi träffades. Helt underbart år, mitt nyårslöfte var ju att 2010 skulle bli världens absolut bästa år. Det började både bäst och sämst. Jag fick min älskling och förlorade min andra (Twix). Men 2010 har varit obeskrivligt bra.
Precis ett år sen idag. 
Visst är jag söt? Haha!
Då visste jag inte att jag skulle sitta här ett år senare, men jag är glad att jag sitter här. 
Min pojkvän är bäst och verkligen mitt allt! Puss på han!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!