Kaninerna

Ja vad har det blivit av dom? 
Har inte uppdaterat om dom på länge, men gosade med dom senast idag.
Blå var inte glad, det nya schemat duger inte alls åt honom tydligen. Tror han vill att matte ska vara
hemma och gosa och ta ut honom varje dag. Men det går inte nu när jag inte bor hemma. 
Lill killen får stå ut helt enkelt! 
Alla fick vara ute idag och skutta, alla utom Blå. Det hanns liksom inte med.. 
Men imorn ska han få vara ute hela tiden. 
Puttes ögon blir inte bättre, men såret är det lite bättre med.
Och sen Charly, lill skrutten rymmer helt tiden från hagen och gärna in i Hunters hage. Visst är han inte svår att
få tag på men i alla fall. Hans öron ligger gärna ner när man lagt dom men sen efter typ tio min står dom upp igen. 
Bara att massera och massera så blir det förhoppningsvis bättre! Får tvinga mamma.
På söndag är det utställning, av mina är det bara Blå som följer med. Ska även ställa några av Emmas kaniner.
Och imorn ska jag städa uteburarna! Dom i boden är nystädade!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!