Klubb utställning, Ulkaf

Idag var det klubb utställning på Ålands byggdegård. Ulkaf som anordnade då då.
Jag ställde bara Blå, då jag bara har Blå. Det var bordsutställning så det var ju lite nytt i alla fall.
Blå fick 94p, jag måste erkänna att jag inte är riktigt helt nöjd. Jag hade det ändå lite på känn, han har 
fallit ur lite på ryggen. Tror det är höet, måste hitta nytt hö.. 
Men han fick en liten pokal i alla fall, min fina lilla prins. 
Sen satt jag och skrattade som vanligt med Martina och Emma, haha! 
Ulkaf bjöd på risgrynsgröt, julskinka och glögg med pepparkakor! Mums mums.
Mina två priser, ett junior pris och ett för 94p. 
Är lite trött på att vara junior, skit tråkigt att få pris bara för man är med. 
Man vill ju få pris för att man gjort något..
Blås bedömningskort!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!