Provridning!

Idag var vi och provred dom två hästarna jag skrev om för någon vecka sen. 
Jag kan ju bara säga att dom var helt underbara, och stallet var jätte gulligt och fint.
Ägarna var super trevliga och allt.. 
Det var en knabstrupper som hette Trollkungen och var 21 år, hade världens mysigaste galopp 
och var över mysigt i övrigt också. Han var en liten skogsmule häst ungefär, helt underbar. 
Sen var det Kazoo (stavning?) en varmblodsvalack på 10 år, lät arbetad och även han 
hur mysig som helst att rida. Dröm hästar? Ja, jag tror nog det. 
Jag är en glad tjej!

Postat av Elin

Ååååh kan jag få följa nån gång och lukta på dom? :D

Datum: 2010-12-05 | Tid: 10:40:58
Blogg: http://zatinelife.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!