Uteritt på Trollet

I fredags gick jag upp alldeles för tidigt. Kvart i sju, och gissa när jag började..jo halv ett!
Men jag och Ida drog till stallet innan skolan. Så tog bussen tjugo över sju härifrån och kvart i åtta 
från stan. När vi kom dit höll vi igång hela tiden så vi inte frös någonting. Vi hade ju inte hur mycket tid som helst
så vi var fort upp på hästarna. Helt otrolig vad det blåste och snöade, jag kände typ inte min kind. Trollet fick styltor så han knappt kunde gå, lill skutten. Men en galopp och en trav han vi med. När vi kom tillbaka missade vi första bussen och sprang mot andra och när vi var någon meter från busshållsplatsen så kom bussen och vi sprang, han kollade på oss och gasade där ifrån..jävla fitta. 
Så vi räknade på att vi skulle komma hem till kvart i(då vi skulle behöva åka egentligen) och blev frustrerade. Nästan hemma så fick vi tag på Björn som kunde skjutsa, han är guldvärd, så vi hann! 

Världens finaste Troll ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!