Är det bra eller dåligt?

Jag vet inte riktigt. 
Jag vet i alla fall att jag är glad att jag inte skrev detta inlägg innan jag gick ut med hunden. 
Är på dåligt, mest nere, humör. Ledsen och sånt där.. 
Känner mig ensam, men vill undvika att behöva umgås med något. 
Tycker nuförtiden att det är rätt jobbigt att behöva träffa folk, det är typ jobbigt att ha vänner(finns ett undantag) 
jobbigt att liksom behöva umgås med folk. Jag tror jag är en sån där ensamvarg eller vad det heter!
Mina kaniner är mina vänner, det räcker gott och väl!
Idag var kul i skolan, som vanligt. Kort dag, för kort! Vill gå imorn igen så jag slipper städa. Men ska med till Elias skola och agera snäll storasyster! Det blir nog bra det. Sen i helgen ska jag sova och städa! Tror jag ska städa även kaninboden!
Nu ska jag sova och vara "glad"

Postat av Jenny

vet precis va du menar..är själv en ensamvarg=)



men vad är det man brukar säga.."ensam är stark"

ha det bra!

Datum: 2010-11-19 | Tid: 20:44:31
Blogg: http://www.123minsida.se/RisboskaninGard



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!