Känner mig lite ensam

Ja faktiskt, lite ensam sådär. 
Funderar på att gå och lägga mig efter sunes jul. Även om jag tänkte vänta på älskling. 
Har suttit och funderat lite på min uppfödning och rätt taggad för en gångs skull, alltså påriktigt. 
Får ju hem Charly på söndag, lill killen, så gjorde iordning hans bur idag. 
Den färgen jag har (förrutom wiener) är svart. Älskar svart och blått på rexar. 
Och blir det någon helfärgad kommer jag söka dispans och ställa ut tror jag!

Hunter kommer ju ingå i min uppfödning och för att komma igång med rexandet
någongång så tror jag att jag ska para Hunter med Jaap istället för Idas Naxos. 
Dom kommer ju bli rexbärare men ändå.
Putte var inge bra idag, hans ögon har börjat rinna så det var sår :(
Och sen hade han ett stort sår på nosen som jag inte vet vart det kom ifrån. 
Sökte igenom hela buren men hittade iiinget. Lilla älsklingen.
Min pingla.
Hon trivs jätte bra ute, och älskar snön. 
Hon passar sjukt bra i snön, snö monster!

Postat av victoria

åh vilken söt kanin! vad är din hund för ras? ser underbar ut.

Datum: 2010-12-02 | Tid: 17:01:34
Blogg: http://pongobunny.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!