Stora stockholm

Ja stockholm är tamejfan galet stort. 
Jag och Emma skulle dit och lämna Djarfur till transportören som skulle ta han ner mot kalmar. Vi tog 12.09 tåget och lämnade kaninen direkt när vi gått av. Sen fick vi för oss att åka till Emelie och äta. Så då skulle vi ta tunnelbanan. Det var en upplevelse, jag var helt säker på att vi skulle bli styckmördade där nere medans vi väntade på tågsaken. Man har ju sett Efterlyst. Så varje skum typ som gick förbi gav mig en hjärtattack. Sen klev vi på, och då kom jag på att Ida berättat om någon kille som blivit misshandlad på tunnelbanetåget utan att någon hade brytt sig. Då blev jag rädd igen och satt på helspänn. Väl framme på fridhemsplan skulle vi hitta till donken, det fanns ingenstans. Sen gick vi runt runt litegrann och helt plötsligt låg det där. Så vi gick in och käkade, Emelie gjorde maten, hon såg väldigt vuxen ut med slips och grejer. Vi tröttade ihop oss och beslutade oss för att våran stockholms tripp var över. Vi tog tunnelbanan till stationen, jag tappade tröttheten och blev livrädd igen. Kunde inte slappna av för en sekund förrän vi satt på Uppsala tåget. Jag var rädd att någon skulle styckmörda mig, att någon skulle ta mina pengar och min "nya" mobil, att någon skulle kidnappa mig. Ja jag var jätte rädd. 
Vad tror ni, är jag en stockholmsbo? Eh nej.. Det är så stort jag är rädd att jag ska gå vilse, det är för mycket folk. Och jag skulle säkert bli styckmördad, rånad, våldtagen och kidnappad på samma dag. 
Uppsala duger helt klart och blir över.
Sen åkte jag en av våra trygga små mysiga bussar till älskling som inte mådde så bra. Så jag köpte lite grejer åt honom. Sen åkte jag en sån där fin buss hem igen. 
Jag har seriöst bara legat sen jag kom hem, det där var en upplevelse som tar tid att smälta. hahaaha... 
Jag tror sthlm räcker att vara i 1-2 gånger per år max.
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn och fixa burarna innan tre. Då ska jag lämna Elmer till Jenny på gränby.
Godnatt, aldrig sthlm.

Postat av Emmis

Det var en upplevelse :D <3

Datum: 2010-11-04 | Tid: 07:51:19
Postat av Jenny

Hejsan!

skulle bara berätta att Elmer har boat in sig bra och är inte ett dugg nervös=)

riktigt snygg den lilla krabaten!

Ha det gott!

Datum: 2010-11-05 | Tid: 16:14:11
Postat av jonathan

Tjena, det är så att jag är bror till hon som hämtade godiz(Albin), eftersom det e jag som tar hand om den lilla ängeln så funderar jag lite på att skaffa en kanin kompis till honom, dock undrar jag om han e kastrerad... ofc har jag tänkt skaffa en hona, och eftersom jag inte kan ta hand om massa kanin barn osv kommer inte få plats så vill jag inte att den ska ha en massa barn. svara gärna direkt till min mail :) btw annonsen för albin finns fortfarande kvar på blocket, så jag hittade bloggen :P

Datum: 2010-11-06 | Tid: 04:16:13



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!