Blå 95p!!

Är så glad att jag nästan spricker!
Gick så jävla bra på utställningen igår, älskar utställningar. 
Älskar folket, miljön, ja allt!
Plommon såldes tillbaka till Uppfödaren som blev så glad, så ja jag vet inte vad. 
Hon ställdes på 94p. Elmer på 93 - nerdrag för fällning. Mira 92,5.
Och sen till Blå, min älskling, 95p!
Kommentarer och delp var:
Vikt - 5
Rasprägel och presentation - 10, Bra presentation.
Kroppsform - 18,5
Pälsens täthet - 19
Pälsens kvalité - 19, utmärkt glans
Färg och Teckning - 18,5
Kondition.. - 5
"Mkt vacker helhet"
Nej jag älskar inte min kanin alls.
Slutade på 10:onde plats.
Min snygging
Ska lägga ut bilder på mins priser på tisdag eftersom jag glömde kameran hos älskling
och minneskortet mår DÅLIGT.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!