En helt okej bra dag idag.

Började ju tolv idag så det var nice, tror jag sov 14 timmar inatt, riktigt galet skönt. 
Var hantverkare här imorse så vågade inte gå ner, därför sov jag mer. 
Hade först engelska, det är inte så kul, sen matte. På matten gick brandlarmet två gånger haha, ett jävla springande. Sen svenska, det var kul som vanligt! 
Fick VG på min samhällsuppgift igår, jätte glad. 
Gick på marknaden med min älskling och Ida efter skolan och sen tränade jag. Men var inte där så länge, det var kö till varje jävla grej, pallade inte så mycket folk och var på rätt dåligt humör. När jag kom hem blev jag på bättre humör, jag hade vunnit första gången jag budade på något på tradera. Ett objektiv för 633 kronor. Det är ett 50mm f 1.8d af nikkor. Pappa ska hämta det på torsdag, så får det på fredag (han kommer inte hem efter jobbet förrän typ 12-01. ) Blev så glad så jaa.. Sen kollade jag på desperate, som äger så hårt.
Nu tror jag jag ska sova..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!