Fotorunda i Uppsala

Jag var hemma från skolan idag för att jag inte kunnat sova inatt, pga ungarna, och hade så rysligt ont i magen. Pluggade lite och släppte ut alla mina små djur, dom var så glada så. Sen drog jag ner till banken och fixade min internetbank och mitt nya kort mm. Mellan spanskan som jag gick på och banken, i väntan på Ida, gick jag runt lite i våran stora stad och fotade lite. Dåligt väder men gjorde ett försök.
Statsparken


Uppsala
Ida påväg till spanskan
Spanskan var helt okej idag, jag fattade lite mer. 
Och vi ska få börja 45 minuter tidigare på måndagar, och då även sluta så mycket tidigare! 
Sen när jag kom hem har jag typ duschat och suttit vid datorn. Nu ska jag skicka in min novell analys och sen sova! Puss och godnatt!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!