God middag

Har inte orkat skriva något, men var i karlskoga igår hos släkten och åt mat mm. 
Det var som vanligt jätte kul, min släkt är as rolig haha! Kom hem till älskling vid tolv och fick panik för 
dörren där nere var låst, men efter måånga om och men insåg jag att jag har ju nyckel. Jag är lite blåst, ja. 
Idag har det inte hänt så mycket, mest plugg, promenad och så. 
Älskling gjorde världens godaste middag idag, så galet gott var det. Han gör verkligen jätte god mat. 
Spagetti med kantarellsås, mums mums mums. 
Nu sitter jag här och saknar honom som ett as och ska sova snart. Men först ska jag plugga på Idrotts teorin, jag hatar idrotts så får förmodligen ändå ig. Men men, finns inget hemma att äta eller dricka.  
Och jag är trött och inte ett dugg taggad på att gå till skolan imorn. Lägger upp bilder från helgen imorn om jag orkar när jag kommer hem, annars får det bli tisdag!
puss
Jag om någon älskar verkligen kantareller.


Älskling lagar mat. 


Jag älskar dig mer än livet




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!