Höst städning

Mådde skit dåligt imorse så går bara på spanskan idag. 
Har varit ute hos kaninerna och tagit det lugnt, Hugo, Putte och Blå fick hoppa. Jag anmälda mig till hopptävling nu på lördag med Hugo och Putte inte blå eftersom jag skämde ut mig förra gången. Men testade hoppa honom idag. Grym som fan var han, klev över på högsta som om ingenting så ja..han ska också med! Hugo är också super duktig, bara flyger över hindrena. Sen Putte som inte är riktigt lika på topp längre men han kan fortfarande hoppa.
Sen städade jag utanför burarna och gav dom mat och vatten. Alla övriga fick gå ut i hagen, utom Prinsen som mår skit. Nu sitter jag och äter fil med hunden och ska snart göra mig iordning och åka ner på stan.
Jag funderar på om Blå är en sån där dröm kanin, som alla borde ha. Riktigt fin utställningskanin, super duktig på att hoppa, världens keligaste kille. Han är även sååå charmig och rätt lydig. Han är min snýgging!
Älskade i somras när han var en tanig liten rex sak.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!