Idag

Igår efter skolan då åkte jag hem och sen hem till älskling, vi åt pizza och massa gott och kollade på Grown ups! Haha helt otroligt rolig film och så bra! Sen sov vi typ, var helt galet trött. Idag vaknade jag när min älskling gick upp, dvs hur tidigt som helst. Typ 8?? På en ledig dag..men så jag åkte hem och försökte göra allt för den kvarvarande lillen. Hoppas nu den klarar sig! Sen kom jag tillbaka och nu sitter jag framför tvn och funderar på att plugga eftersom jag fick pappret från Ida!

Fotade lite vatten på vägen hem, var så stressad eftersom ungen så det blev rätt kasst men.

Postat av Malin

SV: Vad för typ av kameratips vill du ha? något speciellt du vill lära dig? :)

(Svara i min blogg igen så jag ser att du svarat ! Söt Blogg!!

Datum: 2010-10-08 | Tid: 18:56:38
Blogg: http://winjette.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!