Lång dag as usual

Försov mig imorse, lite medvetet då jag hade världens deppmoment imorse. Vet inte varför men allt kändes åt helvete. Kom till skolan på svenskan, svenska är kul. Även om jag knappt skrev något..ska skriva klart imorn!
Har ju allt i huvudet så det är ju bara att det ska ner på pappret också!
Idrotts provet gick väl helt okej, tror jag kommer få precis g, kan ju inget men. 
Sen frossade jag och ida massa bullar och nötter och grejer innan spanskan, gott gott och sen sög spanskan som vanligt. Men vi fick en bra övning i alla fall. 
När jag kom hem hann jag med hur mycket som helst till mellan 7-9. Tvätta, städa hela rummet, sitta med Emma och prata i typ en halvtimme. Hon köpte ett schabrak och ett träns av mig. Sen har jag städat hunters bur, fotat suttit vid datorn. Haha helt sjukt. 
Nu ska jag duscha och sen sova. Imorn ska jag plugga massor. Fy!

Lägger upp bilder från i söndags imorn!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!