Långa tråkiga onsdag.

Gick inte på matten, mådde inte riktigt bra. Åt så dåligt igår så hade så galet ont i magen. Och såklart så har jag inte ätit bra idag heller, en cheeseburgare vid halv tre typ, inget innan det, sen en till cheese vid halv fem, och sen lite mos hemma. Bra Linnea väldigt bra. 
Engelskan var dryyg, våran lärare är inte så bra, hehe. Och på naturkunskapen hade vi vikarien Pär från matten, först tyckte jag inte han var så bra, men efter den här lektionen gillar jag honom faktiskt. Han fotade tydligen jätte mycket och berättade massor och ville visa bilder haha, jätte gulligt! Vi fotade även med min kamera genom mikroskop haha, blev riktigt coolt. 
Spanskan sög hårt, våran lärare - herregud. Jag och Ida var inte med dom första lektionerna och han är sur för att vi inte fattar lika mycket som dom där mvg idioterna i gruppen. Men vafan alla lär sig inte lika snabbt, speciellt när man inte ens vill gå på det och tycker det är tråkigt. Sen påstår han att vi ska läsa varje dag för att klara kursen, haha ellerhur? Jag har andra ämnen som jag också vill ha betyg i. 
Spanska suger, ja ja jaaa.. 
Nu hemma har jag städat mitt rum och "kaninsäkrat" mitt rum lite. Och lägt in en handduk i halva hennes bur och spå i den delen hon har sin toa, så hoppas jag inte på så mycket spån på min matta! Hon verkar nöjd. Prins äter inte maten, han fick en stor stor morot som han tuggade på, så får se hur han mår imorn!

Imorn ska jag sova hos älskade ♥ Och pappa ska hämta mitt objektiv imorn vid fem! Så får det på fredag som sagt!
Puss
Någon som kan gissa vad detta är? 


Postat av emma

Vad för objektiv? :)

Datum: 2010-10-14 | Tid: 07:24:49
Postat av ida

hm.. en 20 lapp kanske :P <3

Datum: 2010-10-14 | Tid: 09:55:49



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!