Linnea Elionora Johansson Kvick

Jag heter då Linnea och är 18 år, jag bor i Uppsala. 
Den här bloggen har jag haft länge men "startat om den" nu när jag fått en ordentlig design och så. Jag går på GUC gymnasium, första året i klassen FR1SM. Jag har även gått på Jällagymnasiet i ett och ett halvt år men insåg sedan vilket misstag det var, och är väldigt glad över att jag bytt. Linjen jag går heter Sam/media och är som det låter, en utbildning som har båda samhällsprogrammet och media. Jag kommer välja inriktning foto då jag är väldigt intresserad utav det.
Jag fotar med en Nikon D3000 som är helt ny, har bara standard objektivet (Nikkor 18-55) än så länge men fler kommer absolut köpas in. Jag har just börjat fota lite mer seriöst och håller i samma veva på att lära mig photoshop. Så det är en stor del denna blogg handlar om.
Ett annat stort intresse jag har än kaniner. 
Jag föder upp kaniner i liten skala på min egen uppfödning Kvickskaniner. Raserna jag har är Rex, Hermelin, Dvärgvädur och några korsningar. Uppfödningen kommer minskas ner mer och mer då skolan tar väldigt mycket tid. 
Jag hopptävlar även med kaninerna lite då och då, vilket dom tycker är väldigt roligt.
Ja, jag bor hemma i trygga (Läs inte trygga) sävja med min mamma, pappa och två småbröder. Vi har då en hund, en chowchow hane på 2 år. Han är jätte snäll men helt off, vilket rasen också "ska" vara, och väldigt väldigt ouppfostrad då det är mina föräldrars hund. Ska pressentera honom mer i ett annat inlägg. Jag har två hamstrar i övrigt med kaninerna också, och sen finns det även en hitte fågel här hemma. 

Sen har jag ju min underbara, verkligen helt galet underbara pojkvän. Jag skulle vilja berätta om honom och beskriva hur underbar han är och hur mycket jag älskar honom. Men det går inte att beskriva i ord, det går inte. Han är mitt allt och jag skulle aldrig utan tvekan tänka mig ett liv utan honom. Och han är verkligen så galet jävla snygg. Helt galet. Utan honom fungerar inte min värld.
Det är väl en liten del av en "presentation". 
Mer kommer ju i andra inlägg.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!