Promenad

Vi tog en promenad runt gamla uppsala, det var fint ute. Jag älskar verkligen hösten. 
Men jag kände mig inte motiverad nog att ta kort på något, förutom min snygga pojkvän. 
Sen diskade jag och åkte hem, motvilligt(åka hemmandet). Drog med mamma och tränade, det var jobbigt, typ fjärde gången jag använder gym kortet det här halvåret och haft det i typ 2-3 månader. Nu när jag kom hem har jag duschat, druckit kantarell varma koppen och myst med kanin. Imorn eller om jag orkar ikväll - tror inte det - ska jag inreda hennes bur lite bättre.
Snygging, dålig redigering för jag suger, lev med det.
Min älskling
Seriös jag trodde inte man kunde älska någon såhär mycket. 
Jag trodde inte det var möjligt att vara så kär i någon. 
Min älskade pojkvän, med honom mår jag bra. Mitt själv förtroende 
stärks, jag är glad. Han är mitt allt så är det bara.


Postat av Pepparkakashem

Hej! Nu är jag nästan klart med http://www.minwebbshop.se/shops/gott_godis/ så ta en titt. Kanske något du är intresserad att beställa? jag har två beställningar på gång så just nu om du blir tredje så betalar du 50 kr för frakt mellan mig och leverantör (150 kostar det men delas på alla som beställer)

mvh marta

Datum: 2010-10-10 | Tid: 23:42:27
Blogg: http://pepparkakashem.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!