Tjockis dag, som alla andra.

Idag har jag ätit, verkligen ätit. 
Gick upp vid elva, somnade framför tvn när älsk spelade tv-spel som jag brukar.. Åt två korv med bröd super gott, sen åkte jag hem och skulle kolla till ungen. När jag lyfte på pälsen i boet så låg han där, helt kall och vit. Jag tog upp honom och nej det kändes hemskt. Jag brukar egentligen inte bli så ledsen över kanin ungar som inte klarar sig, bara tycka det är tråkigt. Men det kändes som, nej jag vet inte. Så jag satt och grät, ja jag grät, och kände mig hemsk som inte lyckats få honom att överleva. Sen begravde jag honom och satte ut Indra i ett fack i sex-fackaren. Hunters fack, hon får flytta in i vinter så hennes ungar inte dör. Sen städade jag fäboden buren och 5 fack i sex-fackaren, resten tar jag imorn. Åkte tillbaka med dåligt humör. Men blev jätte glad när älskling, som är världens bästa, hade laddat ner Spyro åt mig!! Så har suttit och spelat det ett tag, och ätit hamburgare och kexchoklad. Och hemma så fikade jag. Vart ska detta sluta? Sen har vi kollat på The book of Eli, den var jätte bra!
Nu ska vi sova tror jag!
Hunter i sin fula bur, ska fixa en bättre, eller i alla fall fixa den bättre.
Alvin är en sällskapssjuk hamster




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!