Bedford


Här har vi Bedford.
Han har bott här i nu ca en månad och han är underbar. 
Otroligt kelig kille som faktiskt söker kontakten såfort han bara kan 
och älskar att bli klappad! Han har gjort gott intryck!

Postat av Matilda

Tack för tipset ;) Kommer komma en liten video snart ...

En sådan hamster som Bedford har jag haft! Dog tuvär i sommras 2011, Boris hete han. Han brukade somna innanför min tröja :') Och så i famnen också. Han brukade även "prata" med mig :D Jättefin hamster värkligen, men ´nu börjar mitt intresse för hamstrar bleckna, har haft 5 och 32 ungar.. så kanske inte så konstigt ;)

Datum: 2011-08-24 | Tid: 22:07:14
Blogg: http://fotokaninen.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!