Hamstrarna då?

Ja jag håller ju på lite med hamstrar!
Just nu är det bara kel men det kan bli någon "kelkull" eller vad
man ska kalla det. Inte, hej åh jag vill ha en kull för dom är så söta" utan
mer seriöst med stamtavla och ett mål men det blir i en framtid som inte 
är just nu. Nu har jag mest för kel och en och annan utställning 
kan det ju bli och även så är dom fotoobjekt, så som kaninerna!

Ska pressentera mina guldisar lite!

Först har vi Jack!
Han är min allra första guldhamster. 
Jag gick in på Palm zoo i Uppsala och såg honom, alldeles för 
sorgligt..jag kunde ju inte bara lämna honom där. 
Han är i alla fall Svart bandad lh.
Därefter har vi Bedford
Han är köpt från en tjej som heter Frida som föder
upp hamstrar i Göteborg. Han är nog den trevligaste hamstern
jag någonsin träffat. Han är Sobel lh.
Sist är det Chikasaw som är från Ulrika i Göteborg
Chill-zones uppfödning. Hon är himla go den här tjejen. 
Lite blyg men helt underbar. Hon är bandad lh, färguppdatering kommer.. 

Postat av Natteli

Hon är rost bandad lh. :P

Datum: 2011-09-08 | Tid: 00:04:01
Blogg: http://flugovalpen.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!