Hamtrar kanske?

Jag håller, tyvärr, på att tappa lite intresse för kaninaveln. 
Kommer ta ned den på en liten skala och inte ha det på så stor nivå. 
Jag har försökt och försökt att komma in i kaninvärlden och lyckats bra
på hälften. Vännerna är underbara men folk är så negativa och 
svåra att arbeta och komunicera med. Man får ofta mycket mothugg 
och bakprat. Jag ger upp att försöka komma in på den seriösa biten
för tillfället och när jag får mer tid och intresse så tar jag upp den större 
biten igen. 

Hamstrar är något jag fått upp intresset för
på senare tiden. 
Har två stycken på g, så får vi se vart det leder. 
I hamstervärlden är det faktiskt mycket trevligt och sammarbetsvilligt
folk och inga bakstabbers. Eller vad man nu ska kalla det! 
Ska inte göra någon stor grej av det men!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!