Planer inför hösten

Det som står planerat för mig i höst är väl endel.
Ska försöka gå igenom allt och se om jag kommer till rätta i mitt 
röriga huvud.
I höst ska jag:
  • Plugga ordentligt
  • Spara pengar
  • Försöka söka ett extrajobb
  • Sälja av kaniner
  • Komma framåt i utvecklingen med Trollet!
Jag ska nämligen åka till Australien i vinter blev det bestämt idag, ska bli dunderkul. 
Mina föräldrar verkar inte lyckliga över den idén men jag är 18 och tar egna beslut. 
Kommer spara pengar och snåla som sjutton hela hösten för att det är en dyr resa!
Man vill ju sedan även ha lite pengar med ned om det skulle vara något och så 
vill man ju köpa något. 
Jag kommer åka med min pojkvän och hans familj och bo hos hans bror och flickvän. 
Så vi kommer fira nyår och våran 2 årsdag där nere(uppe?). 

Ska försöka skaffa ett extrajobb för att få in mer pengar, inte bara till det utan för att
jag behöver mer pengar. Kanske kunna flytta någon gång? 

Jag ska även satsa detta år, jag vill ha högre betyg och nu är det roliga kurser. 
Så som Webbdesign A och Fotografi A, vilket är det jag är intresserad utav. 
Fler roliga kurser är Grafisk kommunikation. Det som känns mest tråkigt är nog 
Naturkunskap B & Historia A då jag inte alls trivs med lärarna. 
Matte B är det nu och jag trivs som bara den med läraren och samma i Engelska B. 
Svenska B är nog inte heller ett favorit ämne. Jag är inte intresserad någonstans utav 
språkhistoria med mera. Idrotten är helt okej, våran lärare är bra och rätt tuff plus att jag vill ha 
träningen så kan tänka mig att det blir en bra kurs. Vad är det jag har mer? Jo, spanska. 
Spanska steg 2, jag avskyr spanska men vi har världens bästa lärare och det är bara jag 
och Ida i gruppen så vi får så otroligt bra och mycket hjälp att det faktiskt är lite kul. 
Sedan tror jag inte att det är några mer lektioner.
Väldigt nöjd detta år, har ju även fått en iPad 2 som helt ärligt inte är bra alls. 
Gillar inte Apple alls och sådär men man tackar ju ändå inte nej. En vit, jag ville ha en svart. 
Vet inte riktigt hur vi ska använda dom i skolan men dom kommer nog på något bra sätt. 

Kaninerna tar jag i ett annat inlägg och om Trollet kan ni hitta HÄR.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!