Duell uteritt


Jag red ut med Duell igår och tog vägen som går mot frossarbo. 
Miccis har snackat om att det ska finnas något ridhus längst bort eller så, det gjorde det inte. 
Red i ca 2 timmar med mycket skritt men även mycket trav och lite galopp. Det var lite isigt men det gick bra..och fort. Lite för fort i traven haha!! Han breddade som fan och drog på som bara den. Var som att sitta på en travare igen haha och han var såååå glad! I galoppen drog han på också. För att inte tala om skritten hahah det gick så sjukt fort. Han var så glad jag kunde inte annat än att hänga på det med. Han fick gå lite som han ville och för en gångs skull inte jobba i form och så. Han går annars alltid och jobbar och gör det på automatik så ville att han bara skulle få springa och vara glad. Min lilla älskling 

Han fick ha det nya röda schabraket som jag bytte in mot en större storlek. Han var så snygg i det. 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!