Galen Lily

Lily blev det bara skrittarbete med. 
Började att skritta fram på långa tyglar och hon var väldigt trippig och nervös men tänkte inte mer på det. 
Det var först när jag kortade tyglarna som hon verkligen började. Hon kastade sig för ingenting och hoppade och höll på att trilskas. Blev irriterad på henne och då blev hon värre. Jag satte av och ledde henne och jobbade lite från marken tills hon var lugn. Då hoppade jag upp och allt var lugnt. Kunde endast skritta då hon fick så mycket styltor. 
Tränade öppnor och skänkelvikningar. Hon förstår ofta inte och blir då arg och stannar vilket hon bara gjorde en gång. Hon flyttade jätte fint och förstor nästan hela tiden vad jag ville! Såfort hon hade gjort rätt i båda varven fick hon sluta! Väldigt nöjd med även henne!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!