Jullov

Nu är det äntligen jullov.
Jag och Ida käkade på stan, på rififi, åt pasta med tomatsås och massa skaldjur i. Hur god som helst, dock lite stark. Men jag hade ju coca cola till! Köpte en jätte mysig tröja/tunika som är stickad som jag har på mig haha som är lite stickig bara. Hängde även undan underkläder som mamma ska köpa.
Vi åkte sedan mot Kazoo som Ida skulle rida. Jag hade lite hopplektion för henne det var jätte roligt. Det är ofta så små saker som göra så stora skillnader! Dom fick göra lite kontrollövningar för att checka så han var med på noterna då han kör sitt eget race ibland. Han var hur bra som helst. Hoppade 5.5:a och tränade på att göra halt några meter innan hindrena och sedan hoppade. Höjde upp sedan till ca 80cm och dom fick ta några hinder! Ur nöjd med dom båda, skulle fota men det var så mycket dimma så det blev inge vidare! Ska visa lite bilder på hur det blev. Tog lite porträttbilder på dom sen! Jätte nöjd!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!