Just nu

Just nu känns allt underbart. Har världens finaste, bästaste och underbaraste kille som sover i sovrummet. Plus att alla juklappar är nu inhandlade. Eller till Elias men vet exakt vad han ska få så det är lugnt. Har till och med köpt en läcker julklapp till mig själv! Längtar! Klockan är alldeles för mycket och jag ska upp alldeles för strax men jag kunde inte sova och kände att nu när jag visste exakt vad jag skulle köpa var jag tvungen att fixa det direkt! Åh är så nöjd, kan det bli jul nu? Så jag får ge julklappar.. det är det bästa jag vet! Tycker det är roligare att ge än att få. Synd bara att man är så fattig annars skulle jag ge saker jämt och ständigt!

Nu ska jag nog gå och lägga mig bredvid den där supersnygga saken därinne! 
Godnatt




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!