Kaniner

Är så sugen på att göra ordentligt och verkligen börja igen. Dock inte innan Australien. 
Är lite sugen på hermeliner i färgen Bourgogne.Så fina plus att hermeliner inte kräver såå mycket plats som rexar. Anledningen att jag inte kommer att ha kvar rexpälsad dvärgvädur är att man behöver så mycket mer plats för att komma någonstans. Ha fler kaniner och så. Två kaniner funkar liksom inte för att komma någonstans. 
Vi får se sen i vår hur och varför jag gör.
Har tre kaniner till salu i alla fall. Dom rexpälsade dvärgvädurarna och den rexbärande. En sak som är nästan säker är att jag ska ha en till rex. En stor. En gul. Har en på g så hoppas det löser sig. En hane.
Ska i vår i alla fall bygga en ny, stor, trefackare till rexarna och det tredje till Putte eller så. Plus att jag ska bygga många, säkra uteburar. Så dom kanske kan bo helt ute på somrarna.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!