Lilla vovv

Har varit en lång och dryg dag idag, som alla tisdagar. Dock började jag tio för att vi fick hemuppgift på webbdesignen (tyvärr för det är askul) men jag vaknade nio (skulle ta två över bussen -.-). Började fundera på att ta kvart i tio bussen haha för att hinna mysa med kaninerna. Hehe..frågade pappa istället om han kunde skjutsa mig vilket han var snäll och gjorde så hann mysa massvis med dom små sakerna. Plus hund.
Kom i tid till skolan och fick VG på idrottsprovet vilket jag är nöjd med. Har aldrig fått över IG innan i idrott så haha. NKn var inställd..som tur var eftersom det är välrdens tråkigaste lektion. 

Var även och kollade på Elias när dom hade juluppvisning med kören i skolan. Duktiga var dom!
Nu ligger jag och slappar i soffan..haha! Imorn får vi jullov och jag och Ida och trol Sara ska fira det med att käka på stan och sen drar jag och Ida till stallet (hennes) och jag har lite lektion för henne på Kazoo!
Tog en söt hundbild på hund!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!