Mina mål

Jag tänkte försöka skriva mina mål, först inom ridning men tar även ett inlägg om allmänt. 
Jag har ju inga egna hästar(...) och kan inte sätta upp så extrema mål tyvärr. Men lite ska man väl ha.
Mitt första mål jag hade med Duell var att orka hålla honom på rakt spår i galopp. 
Jag har dock lärt mig att han inte bara är väldigt mycket häst att rida utan att han är lat som bara den och bara men säger åt honom att jobba så är han inte lika "tungriden". 

Tänker mest att sätta mål för hela året.

Inför 2012 har jag som mål

  • Få en bättre sits, sitta rak i ryggen och inte kolla ned i hästens man.
  • Rida ordentliga öppnor/slutor och skänkelvikningar i ett bra tempo
  • Lära mig ordentliga byten
  • Rida bättre med sitsen
Det är dom stora målen jag har. Kommer säkert komma fler.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!