Pluggar

Litegrann, tycker att jag äger på att plugga..not. Det är näringslära vilket i och för sig är rätt intressant. Det är rätt lätt, peppar peppar, och jag tror det kommer gå bra. Sitter och lyssnar på nostalgimusik. Har blandat mig förbi Anton och Affe, Sofijah och Chemical vocation bland annat och ryser in i benmärgen haha. Så underbar musik. Alldeles för underbar. Imorn börjar min dag alldeles för tidigt, 07,25 ska jag gå hemifrån och lämna min söta lillebror på skolan för mamma ska på luciatåg klockan 06.00 och skolan har väl inte öppnat då..haha. Sen drar jag till skolan och har naturkunskap, idrott, svenska, matte, engelska och äntligen webbdesign! Helt okej.
Ingen ridning imorn, men ons och tors och sön blir det hästar. På fredag åker jag och älskling till enköping för att på lördagen gå på körtkortskurs så han får övningsköra med mig och efter det fick jag nyss reda på att det är julmiddag någonstans. Känns rätt bra. Nu fortsätter jag med nostalgi musik och sovande.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!