Pluggiplugg

Idag har jag pluggat.. helt ärligt när jag kollade på planeringen så måste jag göra typ tjugo sidor till.. haha! Så jag ska nog ta en lussebulle + ice coffee och sätta mig och göra dom sidorna så är jag av med dom. Har även en historia uppgift som skulle vara inne för ett bra tag sen. Jag var sjuk typ i september och då missade jag en grej som jag inte hunnit gjort ännu.. suck. Sen har jag svenska, läsa Tristan och Isolde som förövrigt suger. Mest för att svenska är ett av dom tråkigaste ämnena någonsin. Tråkigt att ämnen kan ändras så pga av lärare.. 
Imorn ska jag rida, vet inte hur/vad jag gör med Lily men på Duell ska jag fortsätta med samma arbete som förra gången. Detta behöver jag träna på och verkligen lära mig och han kan behöva träna det också. Inte för att han inte kan utan mest för att komma igång och bygga lite muskler!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!