Ridit idag!

Ja, faktiskt. 
Jag vaknade och var helt borta idag men åkte till skolan i alla fall och jobbade matte utanför klassrummet.
Mycket, mycket skönt om ni frågar mig. Ska börja med det då jag inte får ut något av att sitta i klassrummet. 
Har även sålt en liten hamstertjej, det verkade jätte bra och dom verkade nöjda även om dom hade svårt att bestämma sig för vilken hamster dom villa ha! Blev en av dom i alla fall! 

Skrev ett desperat sms till Martina om att jag behövde gå till Ica. Hon kom och hämta mig med bilen och åkte till Ica och sen till stallet där hennes ponny Dix står. Dix har jag alltid upplevt som väldigt svårriden med mera. 
Jisses vilken skullnad det var sedan jag satt på honom sist. Sist var han inte alls lika possitiv och lika mjuk. 
Nu var han hur go som helst att rida och han är så ärlig som det bara går. Gjorde jag rätt så gjorde han rätt!
Så kul att se att han börjar gå riktigt bra nu! Martina är så bra med honom. 
Idag har jag alltså ockås fått röra på fettet!
Nu ska jag försöka plugga litegrann!
En snodd bild på Martina och Dix!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!