Hunter ♥ Naxos

Japp idag träffades Hunter och Naxos
Så det väntas smått om en månad!
Runt 10 lyckade så är nästan helt säker på att det blir något. 
Hunter är helt rubbad haha, sötaste någonsin!
Hon gjorde glädje-skutt hela tiden och rullade sig (haha). Hon rullade 
ett helt varv. Sen satte hon på Naxos. Knäppa djur. 
Hon fick även flytta ut i en bur ute, orkade inte ha henne där inne längre. 

Alla fick rent så nu är det bara dom tomma burarrna kvar som ska städas!
Alla var pigga och glada och Putte var lika jobbig som vanligt. 
Nu ska jag tvinga ut min mamma. 
Hon är så söt, hon frågade om jag ville ut och gå för någon dag sen
och så fort jag nämner det säger hon nej eller håller för öronen och går!
Knäppa mamma!


Rätt


Fel


Snygg!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!