KM i Ålandsbygdegård

KM igår då i Ålandsbygdegård, gick väl sådär. 
Men jag hade kul! Blå fick 94 och bet domaren!
Jag satsar på Tierp istället och hoppas på bättre poäng, då ska jag även ha med mina 
dvärgvädurar. Emma blev klubbmästare bland juniorerna och Martina vann något som jag 
inte kommer ihåg vad det var, sorry martina (A). Sen var det taco-buffé och sen års möte. 
det var roliga grejer som togs upp och vissa var negativa.
Emma köpte en liten missfärgad kanin, jag hittade en underbar liten sak som jag gosade med. 
Längtar tills jag får hem mina viltgrå.
Hunter är typ hundra procent dräktig, hon har förstört sin bur och vänt upp och ner på allt.
Sen är hon inte så glad och anföll min hand haha, tok kanin!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!