Måndag

Idag är det måndag
Idag har jag gått i skolan, jag gillar inte det. Jag tycker otroligt mycket om att plugga
om jag ska vara riktigt ärlig men det där att sitta i skolan och så det är inte min grej. 
Speciellt inte om man går i min klass, är inte Ida där ja då får man fan räkna med att vara själv. 
Fuck this shit. Som att vara tillbaka i högstadiet. 
Men det är ju inte direkt som att jag dör av förlust för det jag klarar mig bra på dom vänner jag har. 

Hunter är överdräktig, hon har gjort ett fint bo nu på rätt ställe. 
Har jag riktig tur så får hon på onsdag men dom kommer troligen på fredag. 
Chutney verkar dräktig då hon har boat hon med fast att hon inte vara dräktig i mer än en vecka(1v imorn.).
Charly är en mys kille när han inte biter på gallret, vi låg och kolla på film igår och han ligger och sover på mig, 
man kan inte få det mysigare tror jag. Sen lade han sig i nerförsbacke i kuddarna och sov, med huvudet ner. 
Knäppa kanin. 
Alvin mår inte bra och jag låter han vara ifred, han är trotsallt en mycket gammal man. 
Han har fått massa god mat rent fräscht vatten och massa mys grejer så han har det bra. 

I helgen ska jag till Kallio och käka + förkrök sen blir det krogen! 
Ska bli jätte kul att träffa tjejerna igen! 
Och sen på söndagen ska jag på, dam dam, mus utställning. 
Är lite lagom fachinerad av dom små söta djuren! 
Nej nu ska jag sova...




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!