Promenad själv

Jag fick gå själv, fick inte med mig mamma!
Jag hade engelska prov idag det var galet enkelt, var klar på två röda. 
Satt många kvar på första delen när jag gick, fattar inte varför.. 
Sen hjälpte jag Ida att städa hennes burar och åt macka och lekte med hennes dator
och gick med Nelson. Sen följde hon med mig när jag städade och fotade på mina kaniner!
Och hennes Naxos.
Imorn ska jag på bio med min älskade älskling!
Ska även lämna in min mobil på service för jag har ju alltid 
så tur med servicar. Nu ska jag kolla på Despicable me som 
Ida tjatat på mig att jag måste se! Ska kolla med Charly, min 
film kollar homie. Världens keligaste kille!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!