-

Idag har jag legat och slappat med min älskade pojkvän.
Sen drog han med mig ut med sin kompis och fotade. 
Har helt tappat lusten att fota något utom kaninerna, känns som 
det blir så mycket bilder som bara ligger. Och sen blir det
inte riktigt som jag vill mig och orkar inte fixa eller så. 
Men det var skönt med en promenad och rasta kameran lite. 
Det var jätte skönt ute och jag klädde på mig alldeles för mycket
så jag var helt galet varm. Aldrig kan jag göra rätt, antingen fryser jag
ihjäl eller så dör jag i värmeslag.
Imorn är det skola, inte för att jag har lust med det men.
Orkar inte ha spanska för vet att jag fått IG på provet. 
Nu ska jag dricka oboy tills jag blir av med mitt sockersug. 
Jag är på något konstigt humör idag, typ ett trycka ner mig själv
humör. Lite blandat med dåligt humör och blandat med irriterad och trött. 
Det är spännande.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!