En riktig söndag

Idag har jag använt dagen till att göra ingenting vettigt.
Jag gick upp klockan ett och stekte pannkakor åt mig och min älskade pojkvän. 
Sen total dissade han mig, driver hihi, och drog till gymmet. Innan han drog
satte han på Dear John åt mig, som jag redan har sett två gånger. Men den är så bra. 
Så jag låg och grät till den i ca 2 timmar. Helt mysigt om någon frågar mig.
Sen klädde jag på mig runt fyra. Sen fick jag klä av mig igen när älskling
kom för han ville ha sina mjukisar. 
Vi gjorde mat och kollade på bästa Heroes
Sen åkte jag hem.
Jag är sugen på en till utställningskanin. Men vet inte vad.
Och tror inte jag ska ha någon. 
Vill inte köpa någon kanin förrän jag fått lite ordning där ute, 
men visst blir man allt sugen. Lite tråkigt att alltid bara ställa en parvel. 
Men det är väl sånt som ordnar sig på ett eller annat sätt.
Är sugen på att slänga alla burar och bygga allt nytt, men samtidigt
vill jag inte slänga dom. Fäboden buren har jag haft sen min första kanin
den kan jag inte göra mig av mig. Och den andra har jag byggt helt själv
och den är bara ett år. Men kan tänka mig sälja den när jag har byggt 
något nytt. Sen inneburarna längtar jag tills jag blir av mig. Usch och fy för dom. 
Men dom behövs nu, tyvärr. 
Charly får stå för bild ikväll.
Lillgrisen som har långa klor. Men matte ha slarvat bort både 
kanin klotången och hundklotången.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!