Första skoldagen

Inte riktigt lika rolig som jag förväntat mig.
För jag hade ju förväntat mig att den skulle vara underbar, jag känner hur ironin flödar.
Nej men jag överlevde ganska bra, inte allt för farlig dag. 
Vi ska ha något "vinterprat" på svenskan och stå och prata och spela låtar
för klassen i 4-5 minuter, my ass. Som om. 
Inte en chans att jag spelar upp musik, och inte för att jag har någon lust att prata heller men. 
Man ska spela en låt som man relaterar till sig själv eller vad det nu var. Som om att jag spelar
upp någon sån låt. Såna låtar vill jag ha för mig själv och fan inte för en klass jag knappt känner. 
Dålig jävla idé.

Sen åt vi Subway macka.
Det var himmelriket i munnen, mums. Dock märkte dom fel mackor så Ida fick den med lök.
Tycker jag var dåligt. Men men det är smällar man får ta. 
Vi drog till stallet och mockade det var väldigt rent. 
Älskade Troll hade tappat en sko på v-fram så fick rida på Sammy istället. 
Ville verkligen rida mitt Troll men det gick inte. Jag ska troligen rida honom på fredag också
jag vill rida Troll. Men Sammy gick helt okej, han muttrade hela tiden och var surig för att jag
krävde av honom men arbetade på bra. Blev typ bara skritt eftersom det var typ is på snön och snön
var djup så det blev som ett hårt lager på snön som dom blev tvugna att trampa igenom. 
Men det gick bra ändå. Idag är en sån dag då jag aldrig vill åka från stallet. 

Nu ligger jag här och dör lite. 
Kaninerna fick inte gå ut idag.
Sova tror jag.
Sammy till vänster och Prins Bertil till höger!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!