Kaninerna då?

Hur mår mina små?
Jodå dom mår bra, lite rastlösa och lite smutsiga burar. 
Vill inte ha dom ute för länge då dom blir blöta och kalla och har inte kunnat städa burarna men det ska jag göra på onsdag eller torsdag var det tänkt! Blå har tappat endel hull så han äter väldigt mycket mat nu för att hålla värmen och komma tillbaka till sitt gamla vanliga jag. Charly bara växer och växer och är så mysig och underbar! 
Wernamos Alba som jag tingat kommer i slutet på januari och är super fin. Funderar på att kalla henne Tosca. 
Ja alla andra mår bra, Prins är ett monster som knappt går att ta i. 
Har en bakrundsbild på mobilen när Blå pussar Plommon på huvudet. Det får mig att inse hur mycket jag saknar henne, men hon har det så himla bra hos sin uppfödare!
Men hon är allt bra fin lill tjejen. Vill så gärna ha en till stor rex, men men. 
Vi får se vad framtiden har att bjuda på. Har ju mina små sålänge.

Postat av Anonym

Vad är det med Prins?

Datum: 2011-01-06 | Tid: 11:52:49



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!