Nu blir det sova.

Var hemma idag för jag mådde så dåligt imorse.
Men ångrade det senare då jag mådde mycket bättre, 
men fick lite gjort hemma. Alla kaniner fick gå ut
och alla fick hoppa utom Putte som får springa löst och 
vandalisera allt för mig på tomten. Blå hoppar så lätt och 
fint. Han har blivit mycket bättre. Hugo var inte på humör
men hoppade bra ändå. Hunter var vild och galen idag
så det blev endast två hopp. För Charly blev det 
också bara två hopp men det var för att han var så duktig
för att vara första gången.
Städade mitt rum och skruttens bur.
Och har bara gjort ingenting sen. 
Gjorde en ny header bara för att det var kul, inte blev
den bra för jag suger men i alla fall. Ska försöka få bort 
det rosa från min blogg. I don't like it. 
Imorn ska jag gå i skolan och sen åka och rida Trollisen. 
Nu ska jag sova tror jag.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!