Ny hårfärg

Idag bestämde jag mig för att färga håret, är helt trött på hur det var. 
Så det blev svart och som jag trivs i svart hår. Underbart!
Vill klippa lugg också, men alla jag frågar säger att det inte är fint, alla utom Marsii.
Men jag tycker det är fint. Åhfan jag vet inte. 
Ska fundera några dagar till. 

Nu är klockan sådär mycket som den inte skulle bli, men nu är den det. 
Ska gå och borsta tänderna och sen sova tror jag. Ligger och lyssnar på 
Amy diamond. Helt ärligt hon är bra. 
Och jag suger på photoshop. Jag får ångest, vill ha någonting
som header men det blir så fult så jag gör om det hela tiden. 
Men men det är väl mest jag som ser den så. Men ändå.
Nej nej nu ska jag sova, ska till stallet efter skolan imorn så måste vara pigg. 
Godnatt och bye bye jullovet...






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!