Nyss haft matteprov.

Vet inte hur det gick.
Eller det kändes bra men med tanke på att alla tal jag gjorde igår kändes bra 
men alla var fel. Med tanke på det så kan det ha gått hur som helst. 
Blir inte förvånad om det går käpp rätt åt helvete. 
Ikväll är det spanska prov, har inte tränat ett skit. Så blir nog ett IG där 
men ska försöka mitt bästa. Imorn börjar jag 13.25 och slutar 14.30. 
Rätt så skönt, så ska lägga mig tidigt så jag kan gå upp vid 10 och gå ut med sötis kaninerna.
Tänkte fota lite också, inte porträtt foton, nu har jag så jäkla mycket bilder på dom i snön. 
Vill försöka få lite annorlunda, fina bilder. 
Nu sitter jag och väntar på Ida sen får vi se vad som händer, har ju flera timmars hål nu.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!